Efterlängtad


Tunika/klänning Klädkammaren, kofta Vero moda, leggings Åhlens, converse, armband Glitter, tubtop H&M, örhängen don't remember.


Sihooo fredag och veckan är slut, proven är över och det är helg. Iväg på träning om några minutos. Ikväll blir det lätt fett idol, typ det jag längtat efter hela veckan.
Satt och dräglade i ett Onoff blad på skolbussen på väg hem, den där ipoden gör mig galen. Vill ha vill ha, men nu har jag fått in något i hjärnan om att jag kanske ska köpa touch, vilken del av hjärnan ska jag tänka med?

hA De bäsT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsöt tunika/kläänning:D<3

2008-10-10 @ 17:10:34
Postat av: Ellen

söt outfit !

puss.

2008-10-10 @ 23:28:23
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0