Hemma

HEJ ÄNGLAR!

Jag kan bara säga att jag har världens snällaste farmor och farfar, de har liksom bara lånat ut sitt mobila internet sådär, till MIG. Jag tror jag drömmer...Lånetiden är inte satt än men jag är lycklig för varje minut. Väntan på det andra craziga internetet kan komma;p

Vilken underbar helg det har varit i Kalmar med tre SM matcher. Två vinsten och en sur förlust plus tusen skratt och flamsigheter. " Ett lag En familj". Mötte en kär bloggläsare i en match också, så himla kul, haha världen är liten ibland ( eller min blogg stor, NOT ). Kul att träffas Oliva. :D

06:00 och 07:00, är det förståligt att jag är trött nu när detta är mina senaste uppstigningd tider? Helt ärligt håller jag på att falla ner i tangentbordet. Sömn är nästa...

HA De bäsT!

Ps. Nu ska det bloggas;D BADBADBADBADBAD uppdatering på sistonde men här är anledningen.


Kommentarer
Postat av: Angelika

Välkommen tillbaka :)

2008-10-27 @ 22:54:21
URL: http://angemix.blogg.se/
Postat av: Angelika

Välkommen tillbaka :)

2008-10-27 @ 22:54:29
URL: http://angemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0