Ledig


Bild: Karlascloset

Ligger och jäser i sängen, lediga dagar är inget man nekar. Ska bege mig ut på stan en liten runda och sedan gå och fika med mamma. Tänkt besöka någon second hand affär, hoppas på fynd. Karla är så himla inspirerande och bara checka in hennes jeansshorts (är på jakt efter liknande till Thailand vettdu) när hon glider runt och secondhandar (haha). Ska dra mer neråt i huset nu och äta frukost, får väl också ta tag i den där engelsk läxan fast det typ ligger längst ner på min "Vill göra" lista idag.

Ha DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Ha en riktigt mysig dag och chilla ner morsan också!

Fundera på vad du ska ge mig i julklapp!!! :-)

En dans runt palmön blir det absolut på julafton i alla fall!

Och så tärningsspelet, det är tradition i Kamala, vet du!

-52 dar för oss och -54 för er....OAW!

Kramis!

2008-10-16 @ 10:22:11
URL: http://www.nogg.se/magganpuh
Postat av: Maggan

Sorry för dubbel kommentaren, vet ej varför det blev så, du kanske kan ta bort den ena? Kanske för att jag skulle verifiera de där orden och kunde inte läsa det ena......förstår du vad jag menar?

2008-10-16 @ 10:25:30
URL: http://www.nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0