Mmmmmmmmmmmmmm



Lyckligt lottad är jag som får sitta och äta Fever for Chocolate ( Carte d'or) en lördag som idag. Lycklig!
Helt seriöst så är den bättre än Ben & Jerrys choklad glass, jag smakar ingen skillnad och denna innehåller 500g och kostar ca 38 spänn. Ben & jerry innehåller typ 250g och kostar 50 spänn. Ni som är mattegenin räknar då snabbt ut är det är 10gånger bättre att köpa Fever for chocolate, får då räcker månadspengar till att äta (köpa) dubblet så mycket! Tihih.
Har jag någon gång nämt att jag är chokladglassberoende? :P Kanske, eller, hm, vet inte...( 4 länkar ).

Har du provat den?

Som
pricken av denna lördagskväll ska jag faktiskt göra lite skolarbete, jag är "tvungen" att se en film. Så hemskt va (NOT) , för jag ska göra en recension av en bok eller film sen och så råkar det vara så att jag inte sett någon film eller läst någon bok heller för den delen på typ 2 år. Stackars mig om måste se What happened in Vegas ( fett mycket eroni ).

Ha en trevlig fortsatt lördagkväll!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh, jag har inte provat den än men den ser verkligen fantastiskt god ut!!

2008-10-12 @ 00:09:39
URL: http://hilmashimmel.devote.se
Postat av: GM

Okej vad bra tack allt är bara bra med mig också =)



Händer det något kul imorgon då?



Ha det så bra.

2008-10-12 @ 00:17:52
URL: http://garbomannen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0