Ner i maaougen

Halloj!
No provet kändes bra idag och helt plötsligt blev jag glad igen och sugen på pannkakor. Måste använda båda mina händer nästan om jag ska räkna upp hur många gånger jag ätit pannkakor bara under det senaste 2 månaderna.
Ännu en gång idag. Satt och tänkte på det, jag kommer nog äta pannkakor så som jag gör nu som när jag är 93. 
Nämnde något
 om no provet va, här mellan pannkakorna...jo, det gick faktiskt bra...det är första gången läraren sätter betyg på provet och inte bara poäng så får se hur hon dömer.

Trots att man råkar vara mästerkocken på att göra pannkakor måste man nu sitta och plugga hemkunskap inför provet imorgon. Engelska ska också hinnas med.


Ibland lyckades man ju riktigt bra nästan...ibland inte...


Mohaha råkade äta typ 90 % av dem, sorry brosan ( han ville ha när han kom hem, drem sweet ).

HA De bäst!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Taskig du är med Emil, fast hur ofta fixar han nåt käk åt dig?

2008-10-09 @ 21:10:02
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Maggan

Har du kollat senaste inlägget på www.angemix.blogg.se där Ange har bild på er kusin Markus tillsammans med Björn Gustafsson???

2008-10-09 @ 21:12:01
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0