Pryd mina ben tack!



Medan vissa äger fem par äger jag inga. Det är inte förr än nu som jag riktigt (rikigt) kommit på att jag vill ha chinos! Har provat några innan men som inte satt så bra men nu vill jag verkligen ha ett par. Snygga brallz som ersätter jeans (asså inte alltid men en variation).
Hösten närmar ju sig och börjar bli lite orolig för att det är för tunna. Kan det stämma frågar jag er chinosägare? Eller funkar de att ha i höst också. Sen är det ju själva colorn, gillar nog mest den beiga men de är kanske lite för somriga.
För er som är halvt färgblinda så finns det gråa, mörkgråa, ljusbeiga, mörkbeiga, svarta, bruna och kamelfärgade på bilden ovan.

Vilken färg passar bäst nu till hösten? Är beiga för somriga?
Är de för tunna eller funkar de även när det blir lite kallare?

Kommentarer
Postat av: GM

Okej =)



Idag ska jag plugga och så ska jag även försöka komma ut och träna lite =)



Ha det så bra.

2008-10-12 @ 11:46:46
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej!Jag kom ihåg att jag kollade in i din blogg för ut,och du visade inte alls ditt ansikte.Blev alltid nyfiken på hur du verkligen såg ut.Ville bara säga att du är söt och äntligen kan man få se den riktiga du!Keep it up!

2008-10-12 @ 12:03:40
Postat av: Paulina

Svar Madde: Hehe tack så mycket!:D Ja det var ju ett tag sedan :D Hoppas du fortsätter läsa bloggen!

KRAM

2008-10-12 @ 12:42:56
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0