Kalmar - SM

Halloj!

Hjälp vad skönt med lov, herre gud det är ju rena lyxen. Har som sagt tillbringat helgen i Kalmar med massa skoj och hoj. Ja ni kan ju själva se här...


Fanny, även kallas Dassis! :D<3


Galna hoppetossor



Hihi posearen:D



Inspiration: Säl
hahaha



Hur kul kan det vara att på posa på ett skåp i pyjamas? Kanonkul!



Hej?


Haha dem skulle snurra med håret och råkade skallade varandra, värsta knocket.


My hair, min fläta dessvärre kan jag inte göra det själv. Utan det krävdes duktiga Antonia.



Vi och våra inbakade flätor hehe.


Ett lag en familj, stor kärlek!<3<3<3<3


Märks det att jag har varit med laget och spelar basket denna helg? Jag har ju lyckats att inte få en enda bild på något som har med basket att göra? Opps....;P

Behöver jag nämna att det har varit väldigt kul, det lär ni ju ha sett.

hA De bäST!


Kommentarer
Postat av: fanny

omgggggggggg silket minne denna helgen kmr va :D

alla sjukt mkt närmare varann hahah

2009-02-01 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0