Blue

Tjing tjong!

Slutade för ca en timme sedan och har nu varit hemma i ca 30min. Ångest att det tar sådan tid att komma hem...
Ingen träning idag, vet inte om jag ska skratta eller gråta för idag hade jag nog ändå inte fått något ut av det. Känner mig som en mini Rudolf, näsan känns uppsvullen och rinner. Imorgon däremot ska vi förmodligen träna en snutt och sen även hitta på något annat extra kul. Vad det blir, blir en lite surprise för oss för vår tränare har inte besämt än. Shysst va?

Hallå,
jag utropar också högt att det är Idol ikväll.

HA De bäsT!


Jag böjer mig åt alla vinklar och håll:P


Inte den vackraste men...?

Väst Vero moda
 Jeans Rågårds Tröja ?
Klocka D&G Thailand Armband Indiska
Örhängen Cocoo
Converse.

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: lillnikke

du e så jättesöt! :-)

2008-09-18 @ 17:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0