Hello

Guuud så härligt med fredag, trots att jag la mig tolv igår så är och har jag ändå varit attans pigg. Snart ska jag sticka iväg och träffa hela laget men vi ska dock inte träna idag utan bowla samt käkat något gott. Jag kommer strikea ner dem allehop! Hehe....emh.. får väl ser hur det går med det.
Herrejesuskristus
vad det  blev många outfit bilder idag haha men det var attans kul att fota.
Enjoy!
 


Halvt svårt att vara seriös en fredag med barbie girl i lurarna haha =)





Tunika Gina Tricot
Skinnjacka Vila
Halsduk H&M
Skärp min farmors gamla
Leggings Gina Tricot
Klocka D&G Thailand
Armband vitt Marmalaid
Armband lila gåva från Thailand
Örhängen I.me.my
Tubtop under H&M
Converse
  + stenålders mp3 ( på vissa bilder ) :P

Tankar?

Kommentarer
Postat av: Angelika

Snart kan du inte stå ute och fota dig :(



Pussssss

2008-09-21 @ 00:36:11
URL: http://angemix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0