Fortunately, I have feet


Hej alla glada!

Dessvärre är jag inte så glad, eller helt okej men jag är framförallt väldigt trött. Skulle göra mycket för att bara få vila i några timmar nu. Säng, täcke, drömma, sova...mmm... Men tyvärr händer inte det efter som jag snart ska iväg och träna. Först springa i 30 min innan träningen samt efter det träna 1,5 timme. Bör jag tillägga att vi sprang 3km i skolan, jag spelade piano direkt efter skolan, jag har måste bli klar med min svensk artikel tills imorgon och hinner bara vara hemma 1 timme i mellan? Grattis! Jag gör det frivillig och jag älskar dett !!!!! Men idag hade det varit najs med ledighet haha.

N
og om träning tycker jag. Få inget dåligt samvete för att ni kanske ligger där hemma i soffan. Det behöver man det också.
Visst ni att det finns en sport som är med i OS och som kallas zapping. Den som hinner zappa fler kanaler på snabbast tid. OS 2112, here we are.

hA DE bäsT!

Ja, där ljög jag, kunde inte låta bli.


Kommentarer
Postat av: ellen

sv: jasså, okej tack så jättejätte mycket ! pusspuss

2008-09-09 @ 19:02:32
URL: http://fixyou.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0