Ikea smink nästa?



Olja? Gelè? Va, bodylotion, Ikea? Ungefär så löd min reaktion när ja fick syn på denna bodylotion på Ikea. Haha ofta Ikea säljer bodylotion men joho, de gör de. Var bara tvungen att köpa den efter att ha doftat på testet.
 
Pris:20 kr (med Ikea family kort).
Doft:Gooooott! Lite fruktigt, svår doft att förklara men den gillades av mitt luktsinne.
Håller: Bra. Smörjde i benen imorse och benen doftade fortfarande lite grann efter träningen (ca 9 timmar senare) då jag så normalt luktade på mina ben (hahah).
Återfuktar: Helt okej!
Förpackning: Haha inte den vackraste....varför var Ikea tvungen att välja en sådan skrikig gul färg?

4/5

Alltså till de grymma priset finns det inte så mycket att säga. Jag diggar den starkt och jag lägger heller pengar på annat men föredrar att smörja in mig. Så ett tips till er som tänker som jag.



Har du testat den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0