tiiiisdag



Hej ögonstenar!

Idag drog plugget igång, jag ska inte klaga, lärarna hade saknat oss såååå. Vi dem också för den delen...eller inte men ändå. Skönt att se mitt skåp igen em...nä inte det heller men det var i alla fall trevligt att träffa klassen igen, SANT!
Har även spelat piano (lektion) och efter att jag nu ska stoppa i mig lite lasagne ska jag även iväg och träna. 
En underbart god (det räcker egentligen inte) glass från lejonet och björnen har jag även ätit, hallon chokald,det är som gjort för mig.
Där har ni min dag.


hA de bäsT!

Kommentarer
Postat av: carro

hoppas att din första skoldag efter lovet varit trevlig trots att det kanske är segt att börja om igen! :9

2009-04-14 @ 18:06:09
URL: http://carole.blogg.se/
Postat av: carro

hoppas att din första skoldag efter lovet varit trevligt även om det kanske är segt att börja om igen! :)

2009-04-14 @ 18:06:36
URL: http://carole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0