uppochner



Tjohej!
Dagen började med att jag fick vända min fullproppade väska i skolan (med basket, dans och skolgrejer i) upp och ner två gånger för att jag inte hittade mina nycklar. När problemet var löst ( de lå i min farligt stinkade basketsko) fick jag vända upp och ner, trycka och prega in väskan i skåpet. På lilla info lektionen på morgonen skulle vi bestämma grupper om vem som ska stå i cafeét nästa vecka ( det innebär inga lektioner och sluta 12-13). Förra gången deppade vi ihop totalt då vi fick onsdagen (sluta 13 den dagen ändå). Idag gjorde vi allt för att inte få onsdagen. Tror du vi lyckades? Nej. Onsdag nästa vecka, jag ville ge min lärare en fet box och dagen var förstörd. Hahaa! Där överdrev jag kanske någon smula... Dagen var långt ifrån förstöd men början var ju inte speciellt bra.
Min redovisning som jag haft lite ångest för inför onsdag sköts upp 2 veckor och jag drog till med ett stort smile.
UNDERBART väder (är ett grymt botemedel), exempel på det är att jag gick i idrotts kläder (shorts och t-shirt) utomhus och frysa var det sista jag kunde göra. En lång dag i skolan (till 16) sedan var det raka vägen in till stan för att träna, utomhus som är obeskrivligt underbart. En isglass och en promenix bort till dit jag dansar och sedan dans där i ca 1,5 timme.
Dagens livboj är att jag får "sovmorgon" imorgon. Ska till doktorn på morgonen och gå till skolan i 40 min först känns inte så lockande.

hA DE bäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0