filmer


De här moviesen har jag ägnat kvällen åt tillsammans med en mycket trevlig kladdkaka.
Helt ärligt så tyckte jag filmer bara var helt okej. Visst, jag hoppade till och blev nervös under Vacany (skräckfilmen) men den var ändå ganska förutsägbar och det räckte man lästa på baksidan så förstod man hela handlingen eftersom den inte innehöll mer. Spännande var den, men nja...ingen favorit direkt. Lika så Material girls,systrarna Duff är ju för söta men filmen var lite väl tillgjord och glamorös. Bortskämda brudar som en dag mister "allt". Tonårsfilmer brukar jag digga starkt men den här var väl "bara" okej.
Trots att filmvalen inte var de allra bästa har jag haft en väldigt chill myskväll. Bra lördag ändå!

hA DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Bea

Hej, hoppas att du haft en trevlig dag :)



Kram!

2009-04-19 @ 01:37:25
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Maria

Titta in på min blogg,gillar du twist&tangos vår collection?:)

2009-04-19 @ 12:26:05
URL: http://loveithateit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0