En kamera, 20 minuter och en massa miner

Hallå!
Ett litet nattinlägg om bion 17 again nu så här innan jag kryper till sängs. Ja kan inte hjälpa det men jag sätter alltid mig in i filmer så väldans mycket. Haha biosalongen livades upp lite med mina skratt och tusen naaaaw:ande. och jag började till och med böla 2 ggr. Haha men det är väl så filmer ska vara, det konstiga med den saken var bara att det verkade bara vara jag som hade tårar under ögonen.
Jjag rekommenderar filmen verklingen, av mig gillades den staaarkt! Om ni är typen "gillaZacEfronochtonårsfilmer" typen så tror jag definitivt du skulle gilla filmen. 
 20 minuters väntande på min pappa som skulle köra oss hem efter bion = 61 helt crazy bilder.
Här har ni några riiiktigt cp...


Kan det bli en mer skrattbild?


Rebecka tyckte mest ja var löjlig med mitt böladen ;P


Kan fråga sig vad det här ska föreställa sig?



Om ni tittar riktigt nogrannt så ser ni att det inte är någon uteliggare...


:P

Två flabbande grisar.


Pappa i sikte....:D

Ha dE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

haha snygga;)

2009-04-18 @ 07:11:08
URL: http://halshammar.se
Postat av: Rebecka

hahah, herregud vilka bilder!! :$

2009-04-18 @ 12:41:19
URL: http://bbcauz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0