lika?



Kommentar (för ett tag sedan) :
 
Måste bara säga att du är såå otroligt lik skådespelaren Finola Hughes, fast mycket yngre och snyggare såklart :) Men varje gång jag ser en film med henne tänker jag på dig, haha :D

Haha ja, efter en google sökning (visste inte vem hon var) var min åskikt att vi är lika som cykel och ett paraply.
Hade hon haft lite längre hår, jag annan hårfärg, hon mindre rynkor (detta är en retuscherad bild), jag större tänder och hon tjockare näsa så hade vi kanske varit lite lika. Hahaha men där ändrade jag på allt, hehe men kul att man kommer upp i era hjärnor i alla fall och påminner om någon.
Och jag blir inte ledsen för att ni tycker jag ser ut som en 50 åring.
Hahaha:D

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, njaa, jag vet inte heller om jag ser så där jättestora likehet xD

2009-04-23 @ 19:47:53
URL: http://tullesarea.webblogg.se/
Postat av: Matilda Skog

hahahahah inte ett dugg! :O:D

2009-04-24 @ 15:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0