Försöker förtränga att skolan börjar



Då var debuten på Malmöfestivalen avklarad....har varit där i stort sett hela dagen ( om man bortser från min cykeltur i kraftig motvind ner till bussen m.m).
Har varit mycket trevligt och lär bli att man hänger där mycket nu denna helgen och nästa vecka. Är samma saker varje år på Malmöfestivalen men jag gillar ändå det och allt folk/vänner samlas där och där är bra musik och god mat m.m.
Hahaha på söndag är det Nickelodeon galan hahah, typ sådär 13.00 på dagen. Lär väl krylla av ungar MEN jag ska dit. Danny är där = något man iiiiiinte får missa.
Om någon undrar så vill jag inte ens tänka på måndag....

Outift
Spets kofta Lindex
Shorts Second hand
Väska Lindex
Stora armbandet köpt i Italien
Nitarmband Ica Maxi
Halsband Glitter
+ gladiatorsandaler

Vad tycks?

hA DE bäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0