I min Heidi klum t-shirt



Hallå hallå!

Idag gled jag runt i min Heidi Klum t-shirt som jag så stolt fyndade på Malmöfestivalen förra veckan.
Känns fullkomligt underbart att man fortfarande kan gå runt barbent (utan att frysa).
På fredag är det skolfoto = AAAAAA!!
Vill att det ska bli bra, förra året blev sådär och nu är det 9:an, 9:ans är ändå 9:ans, det vill man ska bli bra.
Vet inte alls vad jag ska ha på mig eller hur jag ska se ut men det är mitt lilla i-landsproblem det
Nu ska jag käka och sedan in till stan för att spela piano.

Heidi Klum t-shirt Malmöfestivalen
Kjol second hand
Väska Lindex
Nitarmband Ica maxi
Stort svart armband Italien
Pärlarmband Ur & Penn
Klocka Ur & Penn
Converse

Vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0