Nostalgi



O vad jag älskade Crash när jag var mindre. Ni vet den räven som springer runt över allt, åker på isbjörnar och blir jagad av stora stenar. Låg fler timmar framför dumburken med kontrollen i handen och spelade innan. Var grym på alla isbjörnsbanor med avskydde vattenbanorna minns jag alldeles väl haha.
Jag och min kompis Rebecka fick sådan attack idag vi bara......JA VILL SPELA CRASH!
Själv har jag playstation 3 och hon har playstation 2. När vi spelade när vi var mindre så spelade vi brända spel från Thailand på playstation 1. De spelen funkar tyvärr inte på de lite highteckare maskinerna idag (har dock inte testat men är det lönt?).
Så nu har vi börjat jakten på de här underbara spelet för playstation 2 och 3.
Crash bandicoot 2 och 3 tror vi det är som vi älskar och nu letar efter.
Säger bara nostalgi nostalgi nostalgi.

Någon mer som också älskar/älskade Crash?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Bästa, bästa spelet! sjukt kul :D

satt alltid och spelade det med min bror när jag var liten haha (a

2009-08-25 @ 21:26:30
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det är faktiskt riktigt ball haha! :D

2009-08-26 @ 00:14:17
URL: http://Kirkan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0