OM TIO DAGAR.....

Jihde leder Idols livesändningar från Stockholm, Göteborg och Malmö i höst. Foto: TV4 / SCANPIX

.....drar mitt favvo program igång...IDOL!!!!!
Vet redan nu att sändningstiden 20.00 kommer krocka med många av mina träningar men ska verkligen försöka se det ändå på nätet eller om de går repris för jag ÄLSKAR IDOOOOOOL (har till och med en egen "Idol" kategori här på bloggen sedan länge)!!!!!!
Är långt ifrån en TV nörd, kollar inte alls mycket på TV men IDOL är ett av de få programmen som jag verkligen älskar och följer aktivt.
Ska bli kul och se om det finns någon ny Danny detta året? Haha!


Kommentarer
Postat av: Bea

Åååh, jaaaa! Äntligen Idol! :D Nu blev jag glad :)

2009-08-30 @ 18:02:40
URL: http://beasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0