Purple rain



Vad va det jag sa? Idag har det regnat....jag visste att jag aldrig skulle säga så igår....menmen kör på barbent ändå för älskar verkligen det även ifall jag måste erkänna att jag saknar mina tights (som är det skönaste man kan ha på sig) litegrann. En knall-lila kofta piggar verkligen upp men förtillfället är koftan piggar än mig....känner mig väldigt trött och det är oerhört skönt med helg.
Är på väg upp till min sommarstuga i Småland, sitter i bilen.
Men hur kan jag då blogga? JO min underbara kompis Rebecka har lånat ut sitt mobila internet till mig (lovelovelovelovelove). Så jag kan blogga hur mycket som helst nu under helgen.....:D

Kofta H&M
Klänning (instoppad) INDISKA
Shorts Second hand
Jag och mina sex armband haha...
Grönt Kicks
Rosa gåva
Pärl Ur & Penn
Lila Thailand
Nit Ica Maxi
Färgat pärl Marmalaid
Skor Deichmann
Väska Italien


hA de bäST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0