I Malmö idag

Heldag i fina Malmö idag....staden är invaderad av folk den här vecka nu när det är festival.
Var givetvis och såg Nickelodeon galan haha....tillsammans med 1000 andra 7 åringar, fast okej där va faktiskt några i min ålder också. Märktes dock att det var för lite mindre då föräldrar tittade snett på en och blev sura bara man hoppade lite bakom dem eller råkade tryckas fram lite och hamna i deras rygg. Men ville verkligen inte missa Danny...eller E.M.D som han uppträdde med.


Dem var visst tre på scen...men tittade mest på honom till höger hehe..:D


Min idol!


Stjärnan själv!


Älskar honom!


Folkvimmel......ni ser småbarnen....och sen har ni ju mina kompisar där i början av bilden som sticker upp.


Tex mex tallrik, andra gången för i år....blir snart stammis.


Poliser och brandmän kom och spelade basket idag vid streetballen....började med stafetter. Haha en polis bjässe på säkert 2.07 och sen en liten kille skulle ballansera bollen mellan deras ryggar.


Sen blev det att bygga pyramider med så få fötter i marken som möjligt...haha!

Haft det mycket trevligt idag!
Nu är klockan mer än 00.00 och det innebär att sommarlovet är.......SLUT!
De där kändes i hjärtat!

Nu börjas det igen......nä, ammen, nääää.........ångest! Va positiv Paulina va positiv!
Det är ju trots allt jullov om ca 17 veckor!
Nian, here I come!

När börjar du skolan/jobbet?


Kommentarer
Postat av: Anonym

heej snygg blogg kolla gärna in min pussheej

2009-08-17 @ 10:30:32
URL: http://yoyosegers.blogg.se/
Postat av: Emilia

Haha, jag har bott granne med Danny

2009-08-17 @ 10:41:15
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/
Postat av: Caroline

börjar imorn (18e) :(

2009-08-17 @ 22:17:24
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhhh såg att du var på samma spelning som jag. Nickelodeon i Malmö. Tittar oxå bara på snyggingen Danny jämt när de uppträder. Han är bara sååå läcker o han blir bara ännu snyggare o läckrare hela tiden. So sexy, hi hi...

2009-10-15 @ 15:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0