Ser 10 år äldre ut

Hejsanhoppsan!

Skolfoto
idag...man kan ju inget annat än hoppas på att det blev bra....men det lär ju dröja nu ett tag innan de kommer hem på posten....tar ju alltid sån j*vla tid tills fotona kommer, menmen, den som väntar på något gott.....
Har ytterligare minst en timme kvar i bilen här på väg upp till Småland och är allmänt uttråkad. Testade mammas lila glasögon idag, matchade väldigt bra till min men vet inte dirket om jag vill gå runt och se 10 år äldre.
Dessutom behöver jag inte dem för 5 öre, ser alldeles utmärkt (TA I TRÄ).
Men hjälp vad mycket ett par brillor kan göra.


Hallå hallå!


Hahah HJÄLP!!....Visst ser jag mycket äldre ut haha?


Cecilia, 25 år och sträng vikarie.


Glasögonormen själv :)

Passade jag i brillorna eller?

Kommentarer
Postat av: Maggan/ Cats på Cirkus

Din lilla tokfia, vad du hittar på kuliga saker!

2009-08-28 @ 20:15:39
URL: http://cats.blogg.se/
Postat av: louise

hihi, visst är vi :)

2009-08-29 @ 12:04:36
URL: http://louisehultemark.devote.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0