It's still here



Skola 08-12.45 älskas sååååå stort.
För en gång skull har jag massa lediga timmar, blir tvungen att plugga ett tag men fick reda på att vår älskade hemma sporthall här i Malmö har öppnat igen efter renovering. Helt nytt golv där inne och det ska tydligen vara jättefint så ska även sticka in dit och skjuta lite sen.

Gråa moln och kallt imorse blev 22 grader och sol nu på eftermiddagen.....
Jag litade på internet vädret som jag kollade igår när jag vågade mig på barbent imorse....bra val!

Tunika köpt i Laholm någonstans
Shorts Second hand
Väska Lindex
Stort armband Italien
Nitarmband Ica maxi
Pärlarmband Ur & Penn
Skor Deichmann


Vad tycks?

Kommentarer
Postat av: Steffi

Jag beundrar dig! :)



Kram! (L)

2009-08-28 @ 17:58:16
Postat av: paulina

Svar Steffi: Ammen guuud taaaaack snällllaa:D:D<3 Gud va glad jag bliiir;)

2009-08-28 @ 18:28:00
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0