b-day

Igår blev det en fullspäckad tjejkväll hemma hos Rebecka som fyllde år. Sjukt stolt över presenten vi gav henne som jag fixat som var Malmös sista paljettjacka från H&M som hon så länge velat ha.
Jag hade dessutom lurat henne rejält och sagt massa sånt som - Du kan GLÖMMA den paljettjacka den är SLUUUTTTTT!! När hon sagt vad hon önskat sig:P
Dessutom en liten rolig historia kring jackan då jag tvingade personalen på H&M klättra lite och få ner jackan från en skyltdocka uppe i luften samtidigt som de tittade snett på mig och sa...Det är en 34:a när jag frågade om jag fick köpa jackan som hänge på provdockan..Hahaha...skyller på att jag hade min stora dunjacka och sen var jag vädigt stressad och lät desperat efter jackan. Ja bara..GE MIG DEN! Det är till min kompis okej?!


Presenten..Här var hon övertygad om att det var en halsduk (som hon också önskat sig)


Tjejgänget i ett inte så normalt min-läge


Hariharishakeshake


Tjejgänget med lite mer normala miner ;)


In action


Födelsedagsbarnetgrisen


Tack för en trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: sarah

åå du får säga grattis från mig =)

åå älskar din bild på dig hehe =)

Ni hade väldigt mysigt va =)

2009-12-13 @ 13:19:07
URL: http://klarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0