Christmas gifts


Apsnygg jeansskjorta som jag fick igår från Åhlens...mycket snyggare på;)

Hade en underbar julafton med min fina släkt och familj.
Är dessutom supernöjd med mina klappar....Detta är vad jag fick!


♥ Björn Axén platt/lock tång
♥ Vänner säsong 6 & 7
♥ KNOKK klocka
♥ Leopard tights
♥ Tights med nitar på
♥ Vanliga svarta tights
♥ Björn Borg trosor
♥ Apsnygg jeansskjorta (snyggare på)
♥ Armband med nitar (TACK Rebecka:D) (fick två så ett ska bytas, förmodligen mot ett rött läppstift;) )
♥ Styrketräningshandskar
♥ Nagellack (TACK Rebecka:D)
♥ Rosa läppstift
♥ Schwarzkopf Osis Dust it - volympuder (fick det men ska själv beställa det på nätet då mina päron inte är så hightecka).
♥ Pengar
♥ Ahlgrens bilar
♥ Sprutdeodorant och tvål

Är supdernöjd!!!!!

Vad fick du för fint i julklapp?


Kommentarer
Postat av: Olga

Jag fick en hamster(som jag längtat efter så mycket) och har döpt den till Harald(hihihi).Så nu har både jag och Ange en Harald att gosa med!!!

2009-12-25 @ 14:01:10
Postat av: Maggan

Tompa gav mig en ny skruvdragare, han är så romantisk! Själv gav jag honom en mus!

2009-12-25 @ 14:02:34
Postat av: Marie

Bra presenter. =)

Jag har jobbat och inte hunnit fira jul riktigt så har bara hunnit få en present från min arbetskompis/vän. Inte fy skam det heller. =)

2009-12-25 @ 14:05:57
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/
Postat av: Caroline

vilka fina presenter du fick! :D

själv blev jag mest glad för min iphone :))

2009-12-27 @ 18:21:04
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fett nice med styrketräningshandskar!:D Rosa och allt!

2009-12-31 @ 14:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0