Dialog

Stark Högernäve
Om några månader så....!


Dagens citat står Rebecka för....

Som ni vet tränar jag väldigt mycket basket och satsar på en karriär inom basketen.

Jag: Asså känn på min arm nu...
Rebecka: (hon känner)
Jag: Den kommer växta grymt mycket nu, jag ska bli värsta crampan. Ska ska börja köra betydligt mer styrketräning i gymmet.
Rebecka: Va? ! I gym?
Paulina: Ja.. det är så överbra jag behöver bli mycket starkare.
Rebecka: Ja men vadå då....då blir man ju bara stark.....:S:O



Blev lite invecklat för Rebecka att tänka ett steg längre...Vad händer om man blir stark?
Man bli bättre!!!!!!
Hahaha!
Ibland har hon otur när hon tänker hehe;) ( tycker om dig lika mycket ändå Becka ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0