feeling


Den här står med på önskelistan.  Men jag lyckas inte hitta den i Gina Tricot butikerna utan antigen finns den bara på nätet eller så har den tagit slut i mega fart (utan att vara speciellt ombloggad:O :P )
Någon som sett den i någon butik över huvudtaget? Eller ännu bättre, i Malmö?


Repat inför julavslutningen i skolan, Malmös mark har blivit vit samtidigt som jag har fått kramp i benen efter 5 timmars julklappsshoppping (väldigt väldigt trevligt!!) i stan (plus ett gym och träningspass).
Däremellan åt vi underbar god mat på Jensen´s böffhus;)
En vecka kvar till jul och vilken julkänsla det varit idag!
Enda tråkiga är att allt det här roliga gjorde att jag kom hem 21.45 idag ( åker hemifrån varje dag 07.30) ;)
Men smällar man får ta...imorgon fortsätter repet inför fredagens avslutning! Kommer bli grymt!
Sorry för kanske inte världens undebaraste uppdatering men det är mycket nu med allt jul stohej och framförallt med avslutningen...Efter fredag är jag helt plötsligt helt fri! Då kommer det bli bättre på den fronten!

hA DE bäsT!


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken söt blogg :D

ta hand om dig!

2009-12-17 @ 11:48:53
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: från abbedissan

Sorry mitt hjärta. Hur tror Du att mina ben kändes. Men det är roligt att göra stan osäker medf Dig. Kram

2009-12-17 @ 20:54:28
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: paulina

Svar Abbedissan:

Det var SÅ mysigt och kul och ja, det är ett under att du orkar! ;) Hoppas jag inte tog ut dig alldeles..För mig är det ingen fara men efter träningen kändes ändå rundan på stan i benen.

KRAM

2009-12-17 @ 23:13:10
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/
Postat av: mia

Har julens bästa tävling.

Lottar ut en helt ny Sony Ericsson Satio


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0