gametime

Har varit iväg sedan 07.30 imorse och spelat match i Göteborg. Minibuss upp och ner och match däremellan. Kvarnby var motståndarna och trots att vi som lag och jag som individ spelade bra (20 poäng och 7 returer) så förlorade vi med 4 poäng. Riktigt surt...Men spelade ändå trots allt bra!

Här är lite bilder från dagen som Gea tog i mitt lag;)



Luchstopp där det blev ett stort lass spagetti och köttfärssås.
Mätt och belåten mig till vänster i bild som ser lagom road ut haha;)



I omklädningsrummet (gillar ni mitt fina öra som sticker fram hahaha) taggade för match



Kommentarer
Postat av: ida

möter ni aldrig Marks BG ? :D

2009-12-20 @ 17:26:13
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0