LANDSLAG



Åtta
träningar, minifysprofil och bibtest. Jag har väl ändå en anledning till att vara trött.
Har varit på träningsläger i Södertälje med landslaget (mitt "avskeds" inlägg var sparat i utkastet men jag hann inte publicera det 06.45 för någon dag sedan när jag åkte) och har nu efter lägret blivit uttagen till 12 manna trupen som ska spela Baltic cup i Tallin bara om några dagar.
Det blev dock delade känslor i omklädningsrummet då vissa lagpolare inte gick vidare (16 skulle bli 12).
Så mycket mer vettig information får jag inte ur mig nu då jag är helt slut efter all träning och en dryg, lång försenad tågresa på det. Nu behövs lite skönhetssömn...speciell efteratt man varit så ofräsch och trött efter all träning.

hA DE bäsT!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Vad du är duktig som kämpar på ....

Vad spännande det ska bli i Baltic Cup.Vilket lag är det du spelar med då U16 eller?

Du är ju med i så många lag så det är svårt att hålla reda på alla sammansättningar.



GOTT GAMMAL SLUT OCH GOD NY BÖRJAN!

2009-12-31 @ 10:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0