JAGVANNJAGVANNJAGVANN!!



SHIITT!
Jag vann Kenzas julklappskalender tävling idag den 28 december. Vad är egentligen chansen att just jag vinner bland alla 1536 kommentarer. Känns i stort sett omöjligt men sen ibland bara helt plötsligt händer det.....Haha!
Riktigt kul och shiit vad glad jag blir. Så nu kommer snart ett gratis 500 kronors presentkort i valfri affär hemskickat till mig (sponsrat av Gratisbio). Riiiiiiiiktigt najs! Tack Kenza!
Hade klockan inte varit så mycket och jag legat i sängen för att sova skulle jag åkt iväg och köpt en lott också!


Kommentarer
Postat av: Maggan

Grattis din lilla turapa!KRam

2009-12-19 @ 11:26:02
Postat av: aw - gotlandstöis

gud va kul att vinna, grattis :D <3

2009-12-19 @ 12:00:07
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/
Postat av: Caroline

oj vann du ? :o

jag har varit med och tävlat varje dag men jag vinner aldrig i nåt :(

grattis!

2009-12-19 @ 13:28:20
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0