look back



För exakt ett år sedan köpte jag solskyddsfaktor och packade ner shorts i resväskan. Lika så året innan.
Vi har firat jul i Thailand nu de senaste två åren och det känns väldigt konstigt nu med jul i Sverige men ska faktikst bli väldigt mysigt. Det får bli paradiset nästa år istället....eller något sånt:P ?!
Tanke på något helt annat så vill jag också varna för en crampa (stark person)...ska nu börja göra ordentligt i gymmet (redan alldeles för sent). Enorm träningsverk lär vänta mig men sen....!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag körde med damerna förra torsdagen. på hela helgen hade jag svårt för att hålla något lite tyngre än luft höhö.... även om man bara tog 2,5 kg på stången höhöXD lycka till!<3

2009-12-09 @ 07:30:28
Postat av: jonniponni

y

2009-12-09 @ 07:31:23
Postat av: Maggan

Åhhhh, vad det var härligt i värmen...vi längtar också ner...åker kanske dit i januari ifall vi hittar bra biljetter......

2009-12-09 @ 12:10:43
Postat av: Sassa

Jag och Hugo ser verkligen fram emot att ha dig (och resten av familjen) hemma när tomten kommer! Hugo pratar om dig dagligen! Hoppas där va nåt kul i tidningen?!

Kram kram "spindelnättjejen" från Hugo o faster

2009-12-09 @ 20:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0