tryagain



 Jaa,ni...mitt så tänkta slingblonda sommarfräscha hår blev.....INGEN skillnad (bilden har inget med hårfärgen att göra)!!! Besviken men tror dock problemet låg hos mig och mamma och inte hos produkten. Skulle förmodligen suttit i längre i håret för lite av de resultat jag såg satt i betydligt längre än vad det stod på förpackningen. Så förmodligen blir det omslingning av mitt hår i helgen.
Förövrigt blir det snart prinsesstårtekäk då min käre bror fyller år idag! ;) Imorgon ska vi sjunga oss galna på massa jullåtar hela dagen, det är nämligen övning inför lussetåget nästa vecka. Haha, inte börjat öva något alls så vara ute i god tid kan man inte säga om oss;)

hA DE bäsT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0