To do



Nu ska jag lägga mig...host, slänga mig ner i sängen och läsa lite från favvotidningen, den kom som en surprise idag på posten.
Jag hittade vääärsta bäästa erbjudandet där man kunde få 2 gratis nr. från Veckorevyn. Jag kollade upp och mailade ansvariga och det var/skulle vara heeeelt gratis, perfekt. Jag gjorde erbjudandet via gratismode.se så bli medlem där (eller om du redan är det) så får du poäng där också. Annars hittar du länken här.
Du ska bara svara på några frågor och sedan får du välja en valfri premie, bl.a 2 gratis nr. av Veckorvyn:D 
Uppskattat!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaa du är inte ensam det har varit helsjukt med att kommentera under kvällen, strul med det hela tiden :/.

ojj da.. ne inte helt säker men mkt möjligt att de går söndagskvällar. men imorgon kommer ett nytt avsnitt kl 20:00 så missa inte denna nu :P

Kram! <3

2009-02-03 @ 22:46:19
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: Maggan Puh

Har också sett Topmodell, ser även gamla repriser på mornarna...Australiens topmodell har just avslutats.

Gonatt alla nattugglor!

2009-02-03 @ 22:48:40
Postat av: Anonym

ne de får du itne göra:P hehe

Det är ett par gmla blendjeans som jag har klippt och mixat lite med så egendesign på dem det är de :D

KRAM

2009-02-04 @ 14:34:57
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: nadja

den tidnignen är bra :)

2009-02-04 @ 16:11:59
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0