Den bjuder jag på


Varför alltid lägga in "fina" bilder, varför skämmas? Lika bra att erkänna att denna bilden är fruktansvärd och skratta istället?
Tagen i skolan, HAHAHA!
Den här bilden förmedlar allt...

- Stick din idiot
- Jag är allmänt störd
- Ska du ha dig en omgång?
- Sitt inte där som ett fån
- Vem är du?
- Ge mig min penna!
- Var det du som smsade mig igår?
- Varför har du strumpor på dina öron?
- NEJ, den väskan vill ju jag ha!
- Mamma, hjääääälp!
- A monster, run bitch
- Varför är du helt grön i ansiktet?
- Var det helg igår, det förklarar varför det var helt tomt här när jag kom hit till skolan igår
-Nää...gillar du Vikingarna..usch
- Var det en råtta som sprang där tvärs över golvet?
- Tänker du sno min väska nu?
- Jag imiterar Michael Jackson 
- Borde jag noppa min ögonbryn såhär
-Uee...är det blodkorv till mat idag?


HAHAH JA, titta på bilden och tänk dig in i meningarna, haha den förmedlar ALLT!

Som sagt, den är hemsk....ibland får man verkligen till det!

Kommentarer
Postat av: louise

det fanns i 36/38, men väldigt få kvar !!

hhihi, jag vet.. kollade precis och jag hade 86 beöskare och 221 sidovisningar, haha

2009-02-10 @ 07:26:25
URL: http://louisehultemark.devote.se
Postat av: Maggan Puh

Du är för härlig----du har sån självironi du!

2009-02-10 @ 12:52:31
URL: http://www.nogg.se/magganpuh
Postat av: Rebecka

hahah, klockren.

man blir på så jävla bra humör när man läser dina galna inlägg :D<3

2009-02-12 @ 21:52:26
URL: http://bbcauz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0