Future


Vecka 4 väntas in och efter att ha haft tre intensiva baskethelger i rad så ska jag nu äntligen få.......spela ännu mer basket! ;P  SM i Stockholm blir det nästan helg. FETT ball! En veckoplan kommer här allt för att jag ska hålla koll på mig själv haha, nä men helt ärligt så är det faktiskt riktigt bra. Testa själv!

- Träna måndag (damlag lite + 94lag), tisdag match (damlag), onsdag träning (94lag) och fredag iväg på SM.
- Måste prova de
hääääär jeansen
- Måste överhuduvtaget åka in till stan
- Almenackan tog slut i dag, ny måste införskaffas
- KOLLA in Vero Modas 75% rea (måste eller måste?)
- Få någorlunda ordning på mitt rum
- Få gjort si sådär 30 mattetal ;P
- Göra resten av allt annat plugg
- Öva/spela piano
- Fixa praoplats (tips?)
- Fixa blogg design till en söt läsare
- BLOGGA (som mkt det går)
- Gå i plugget
- Njuta av en sovmorgon på fredag (inte gjort typ på 2 veckor), jag ska nämligen ta ledigt för tåget till Stockholm går tidigt..aaw så synd att jag missar min SO lärares roliga lektioner....mohaha nooot!.

Rätt ball vecka om man bortser från läxor, dock attans intensiv men det fixar sig.
Bäst start på veckan får man ju om man går och lägger sig i tid på söndagen...än så länge så har veckan inte börjat så bra då. Men då kan det ju bara bli bättre...haha! Positivt tänkande är det som gäller för full mugg!

hA DE bäsT!


Kommentarer
Postat av: Anonym

å hoppas de går bra på sm .-)

2009-01-18 @ 23:14:48
URL: http://erikasfashion.blogg.se/
Postat av: Österviksgänget

Puss på dig! Ska bli så häftigt att kolla in dig i helgen. Oj, vad vi ska vrååååla och heja på dig! Kan vi vifta med plakat eller?



Ska du bara hänga med lagpolarna när du är i Sthlm? Eller följer du med hela tjocka släkten och käkar på nån lyxig restaurang för att bl.a fira Ange?



Det är på förslag att vi skulle kunna hyra ett helt badhus för oss själva och slänga ner våra kroppar i 34 gradigt vatten. Vad sägs om det va? Ta med din bikini!



Men framför allt blir det ju kul att umgås med kusiner, mostar och sånt, vi är ju en släktkär familj...hur gör du?

2009-01-19 @ 14:09:27
URL: http://.angemix.blogg.se/
Postat av: jonna

jeansen e så himmla snygga!:P hoppas du hittar dem!

2009-01-19 @ 16:48:24
Postat av: ellen.

sv: haha stora? jag tyckte små jag hehe. jag som är ganska liten, både på bredd och längd, haha. kunde inte ha den minsta ? alltså jag brukar få köpa jeans på barnavdelningen, hehe. så jag fick ta typ 24a elr ngt..kändes skitkonstigt, men de andra fick jag inte i foten i dock.. haha :) hoppas du får tag i jeansen iallfall! ska inviga mina imorgon, love them! pussss :D

2009-01-19 @ 17:34:30
URL: http://fixyou.webblogg.se/
Postat av: amanda

vilket basketlag spelar du i? :D

2009-01-21 @ 19:47:26
URL: http://amandathebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0