Magic



Jag har gått och blivit med fräknar. Innan hade jag inte en tillstymmelse till fränk, nu kryllar ögon-näsapartiet om det.
Solen kan trollar fram rätt mycket faktiskt. Både färg och fräknar. Haha!

I min hjärna rullar egentligen bara ett namn idag. EOS. Det är kvartsfinal i Lundaspelen, vi måste vinna denna matchen och det laget och vi är riktiga konkurrenter. KRIG!
Puuh...två smulor nervös men ack...vi ska krossa dem.

hA DE bäsT!

Ps. Uppaderar jag inte innan 22 ikväll så har vi gått vidare och spelar semifinal (förmodligen om inget annat oväntat händer). =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni går vidare..än har du inte uppdaterat kl 20.30 heja heja heja

2009-01-04 @ 20:37:46
Postat av: Anonym

hoppas ni går vidare heja heja heja

kram kitt

2009-01-04 @ 20:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0