Spårlöst

Ahh just det...Jag var ju bortrest när det var julavslutningen och skulle sedan få min betyg hemsickade.
Har nu fått reda på att mina betyg är på vift.
Min lärare har skickat iväg de till mig men har jag fått några? NÄ!
Så det finns väl tre alternativ. 1. Postnissen har slarvat bort det 2. Det har kommit till någon annan (lycklig kanske?)
3. Min lärare ljuger. Haha...ja möjligtvis 4. De finns här hemma någonstans bara att vi inte sett de. Men det känns smått omöjligt eftersom vi gått igenom all post som kommit. Jaja på vift är dem i alla fall och lever sitt egna liv. Ingen aning om vart de tagit vägen.
 Återkommer när jag hittat dem...

Kommentarer
Postat av: JULIAIRENE - fotoblogg

söt design! gillar den! hoppas din dag har varit bra (:

2009-01-08 @ 19:08:58
URL: http://juliairene.blogg.se/
Postat av: JULIAIRENE - fotoblogg

:)

Igår började skolan igen och guud vad segt det va! Haha jag somnade nästan! Hoppas dagen blir bra! Puss

2009-01-09 @ 10:01:34
URL: http://juliairene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0