FRAMME I FINLAND!

Hej allihopa!

Jag är i Finland!!!!!!
Tog färjan över till Finland igår med massa andra OS deltagare, Silja lines buffé var INTE att leka med. Riiiiiktigt stor, där fanns i stort sett allt, fast barnhörnan var ju ändå favoriten (nästan), mini hamburgare och pannkakor haha.
Massvis med kakor och tårtor som efterrätt och det bästa av allt, choklad moss.
Sov
som en stock på båten och frukost blev det 06:00 finsk tid (allt egentligen 05:00), kände väl sig sådär pigg.
Har tillgång till dator varje dag här (me like) men dessvärre kommer man inte åt USB uttaget så jag kan inte visa er några bilder som jag tar. Där emot så skriver en av våra tränare en blogg om oss, neapel.blogg.se så snor lite bilder från honom och visar er sen. fHan har egen dator och lägger in bilderna på sin dator.
Möte om exakt 8 min så har lite brådis men vi hörs garanterat mer.
Ha DE bäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0