Stora tjocka söta släkten

Hallå hallå!


Det är strålande väder och sitter här på landet med hela stora tjocka söta släkten, mycket trevlig. tDe vuxna jobbar och slänger skit, fast vi jobbar vi med. Fast på brännan höhö.
Håller på att fixa mat, det är vår uppgift. Ska ut och njuta av det fina vädret sen igen. Imorgon åker jag, kan knappt fatta det egentligen. Helt sjukt, OS i Finland. Jag ? Ja det stämmer.....ska bli sååååå kul och en sådan sjukt häfitg upplevelse.
Lånar min mosters internet och teckningen är inte speciellt bra här på landet så det går segt men 100 gånger bättre än inget. Fick reda att det finns ett Comviq USB minne man kan köpa och sedan tanka på det med pengar och få internet, verkar vara ett lovande alternativ på internet problemet nu på sommaren.
Vi hörs mer innan jag åker!

hA DE UndERBArt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0