Från mig i OS byn

Hallå hallå!

Andra dagen i Finland i OS byn, känns redan som hemma och som att vi varit här flera veckor.
Än har inte matcher/tävlingarna dragit igång. Ikväll är det invigning, kommer garanterat blir riiiiiktigt fett. Ska leka kines och fota hur mycket som helst, hoppas även någon får någon bra bild då vi går in på arenan som en "parad" (typ).
Det ska även komma en "kändis" som ska gå med oss in på invigningen ikväll. Vem vet vi inte än men det är en kille som tagit OS guld.......spännande.

Har hittat USB uttag på 2-3 av datorerna MEN det går inte att ladda in bilder i datorn. Det kommer inte fram någon ruta och det finns inte heller någon hårdisk/mapp med bilder under den här datorn.
Vad är felet? Någon som vet vad man ska göra för att kunna ladda in bilder på datorn.
Men som tur är så bloggar en av våra tränare om oss och vad vi gör och han kan lägga in bilder eftersom han har sin egna dator, så sålänge snor jag bilder av honom tills jag möjligtvis hittar en annan lösning.


Hela U16 landslaget, väntan på färjan.


Haha tre små (SMÅ) gymnaster (två var lika gamma som mig) som förövrigt hade gigantiska armmuskler (där hade vi inget att komma med) samt fyra lite större basketspelare haha.


Hela OS truppen i bussen mot OS byn.


Direkt när vi anlänt till OS byn delade dem ut frukost påsar samt informerade oss om lite grejer.

Behöver väl knappt säga att jag har det kanonbra för det förstår ni säkert redan.Men nu är det ju ändå sagt höhö.


Peace and Love
Ha DE bäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0