123456


Linne VILA, Jeansjacka Gina Tricot, kofta pappas, converse Malaysia, armband Glitter, nitarmband köpt av en kille i min klass.

Mitt skåp i skolan är tömt och jag har tillbringat ett stund med att skrapa bort gamla klistermärken på dörren av skåpet.
Imorgon är det avslutning och jag kan inte fatta att jag sedan har sommarlov. Det känns sjuuuukt, redan liksom?
Ska bli spännande att få betygen för har inte riktigt koll på alla ämnen. Ska även bli så otroligt skönt med lov.
När vi har vinkat av klassen (och avslutningen är över) blir det blir käk med ett gäng tjejer i stan:D

Vad ska ni göra på er avslutning?


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi hade avslutning idag, sluta 9:an. Det var inte det lättaste ska jag säga hah :D

sen var jag på stan med en kompis, ha det så kul på din avslutning imorgon!

2009-06-10 @ 18:27:54
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag ska bara sitta och titta på andra när dom sjunger^^ eller nje, jag ska gå upp scenen och lyssna på ordförandets tal^^

2009-06-10 @ 19:30:14
URL: http://marrifol.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0