Dag ett



Thank god att vi inte slutade skolan idag. Det är nästintill orkan och spöregnar.
 Första dagen på sommarlovet idag, känns inte fy skam. Dessvärre blir det ingen rolig sysselsättning idag utan jag har massa grejer att fixa för imorgon åker jag till Södertälje på läger med U16 landslaget....smått nervös men jag ska ge allt och har inget att förlora. Efter Södertälje sticker jag direkt till Småland till min sommarstuga. Så idag måste jag packa för ca 1 månad framöver.
Haha yey, det känns som om det inte kommer bli särskilt lyckat eftersom jag tror min hjärna kommer gå efter att det är sommar med 30 grader och sol hela sommarlovet och enabrt packa ner alla mina fina sommarkläder som jag så gärna vill använda. Det brukar bli så.

hA DE bäsT!

Kommentarer
Postat av: Sissi

vacker du är! =)

2009-06-15 @ 18:50:19
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0