förslagidéertips



Jag är väldigt sugen på att skaffa en ny design. Jag gillar verkligen min nuvarande och den är precis så som jag vill ha den. Snygg, annorlunda, personlig och enkel. Men det känns som denna designen börjar rosta lite, har haft den i ca 1 år. Och är det någon gång man ska ha tid att sitta och pilla med sådant här så är det ju när vädret är kasst under sommarlovet.
Min hjärna ska bara väckas på idéer och sedan ska jag försöka producera det i photoshop.
Problemet blir dock bara att här i stugan så fungerar internet på den ena datorn o photoshop på den andra. Hmm...dagens teknik, ajaj men det löser sig på något vis.

Så hjälp mig lite på traven.
Tips, förslag eller små idéer på hur min nya design kan se ut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0