FUNNY THINGS



Heeeeeeeeej!

Schiho det är ju sommarlov, har hittat på massa kuligheter nu det här dagarna. Till och med så mycket kuligheter att jag inte hunnit skriva något här. Min tränare var här hos mig i stugan och vi hittade på lite allt möjligt. Från att hälsa på
reeediga smålands bönder till att välta i varandra på surfingbrädor i vattnet. Eller ja....det var ju i och för sig bara jag som fick i honom:P

Konfirmation hos en av bästa kompisarna igår. Tog tåget hem här från stugan till Malmö för att vara med där. Väldigt lyckat och det föll nästan en tår från min kind när Rebecka (som hon hette) stod där framme i krykan och sjöng så underbart fint i sitt inte fullt lika underbart snygga vita nattlinne. Sedan blev det fest hemma hos henne med trevligt folk och god mat.

Idag har jag åkt upp igen till stugan här i Växjö med min faster, fasters man och min lille gulliga kusin som förövrigt är störtgalen i mig och kallar mig pa......pa.... istället för Palle. Kanske ända gången i livet jag kommer bli kallad pappa.

Underbart roliga dagar har det i alla fall varit. Dessutom så har internet inte fungerat speciellt bra men nu ska jag försöka uppdatera lite för har ett gäng med bilder som blir roliga inlägg.

hA DE UNDerbaRT!

Kommentarer
Postat av: rebecka

hiihi, nauw :) du får lägga in bilderna! :D

2009-06-28 @ 19:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0