GARV

HAHAHAHAHA OMG.
Sveriges roligaste uppfinning. Såg precis att pappas webcam har massa balla effekter som man kan sätta in i videos och bilder.
Underhållning på sanslöst hög nivå.
HAHAHA!


Tant Agda 90 bast!


Platsar man i Spice girls?


- Vem e de?


- Snälla snälla snälla, kan jag inte få sitta vid datorn lite till.


- Höhöhö sucker.


- je m'appelle je m'appelle je m'appelle je m'appelle


- Ja e mitt på sätt!


- Ja blir GALEN!!


Copyright på mig, det finns bara en av mig..


- Varför tittar du snett på mig? Jag ser ut så här.


Haha jag kanske är sjukt sen med att hitta detta, har du sådant här på din dator?
Haha men fett kul är det i alla fall.

Bevis på att det är sommarlov = sitter riktigt länge och gör totalt onödiga fjantiga saker =) Me like.

Kommentarer
Postat av: Maggan

askul hahahaha vicka bilder du fått till!



Var gör du dem?

Jag har ju också webcam i min bärbara men har aldrig kollat vilka funktioner det finns. använder ju knappt kameran där....måste gå på upptäcktsfärd!

2009-06-21 @ 23:32:53
URL: http://cats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0