Sunshine in the rain

Hallå hallå!

Har spelat in tv i två timmar nu på eftermiddagen som kändes väldigt.....väldigt....annorlunda men riktigt kul. Förhoppningsvis var det inte sista gången då jag ska kämpa för en basketkarriär. Riktigt kul var det i alla fall och inslaget kommer att  visas på de regionala nyheterna. Tyvärr vet jag inte vilken dag men de kommer dröja någon vecka. De hör dock av sig samma dag som det ska visas till mig men självklart berättar jag för er då. Så håll er uppdaterade!

Studentskiva, fel, studenskivor (2) ska vi iväg på snart och 25 delstater i USA ska in i hjärnan plus engelsk redovisning. Det är intensivt att leva som Paulina men det gäller bara att planera och imorgon, imorgon, är allt vad det gäller skola (plugg, läxor, prov, redovisningar, arbeten) över.



Klänning Zara
Jeans Rågårds
Skor Deichmann
Peacearmband Glitter
Klocka Ur & Penn
Skärp gammalt
Örhängen Ms bijoux.

Kommentarer
Postat av: Anonym

EN RIKTIG SNYGGING

kRAM KITT

2009-06-04 @ 23:10:11
Postat av: Josefine Andersson

gud vilken mysig blogg !

2009-06-06 @ 01:36:01
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0