TO DO



Det här är vad jag ska pyssla med idag. Jag och pappa ska iväg och försöka hitta ett par basketskor till eftersom det är obligatoriskt att ha två par i U16 landslaget. Vi ska även försöka fixa comviq kompis då jag ringer för sjukt dyra 4kr/min idag.
Resten av dagen kommer gå åt att spela in en film. Riktigt kul faktiskt, det är ett skolarbete och för en gång skull ett ballt skolarbete.
En våldtäcksman ( jag har den stora "äran" att spela den rollen) och fjortisar kommer filmen handla om, haha ganska så ytligt men jag tror nog ändå den kan bli bra.
Måste även plugga in det sista sista skolarbetet till imorgon (tråkigt skolarbete då, filmen är ju kul). Engelsk redovisning,buuuu men efter den is it over.

hA de bäST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0