Konfirmation

Konfirmation till en av mina bästa kompisar. Jag var där tillsammans med polare, solen och kameran.


Jag och Elli i kyrkan.


Hela rama gänget.


Söta becka i sitt vita nattlinne som jag kallar de.
Diggar starkt min amatör skugga:P


Becka och Elli, här utan nattlinne.


Ego pix som egentligen blev väldigt misslyckad.


Jag utanför kyrkan väntan på Becka.

En mycket trevlig dag var det!
Det blev ingen konfirmation för min del, hade inte hunnit. Dock lite halv surt när man såg Rebecka öppna kuvert efter kuvert och helt plötsligt höja beloppet ett visst antal laxar på kontot.

Har du konfirmerat dig?
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

yesbox :)

2009-06-29 @ 18:10:52
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hiihi, wii :) filmade du inne i kyrkan, vill gärna höra mig sjunga där .. :/

2009-07-02 @ 23:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0