Möjligheter



Hallå änglar!

Paulina är back från ett par dagar i Söertälje där jag var på läger med U16 landslaget. Tio stycken två timmars pass har jag tränat och allt kändes bättre och bättre för varje träning. Det var verkligen ett roligt och riktigt lärorikt läger. Har lärt känna tjejerna i laget ganska bra och alla verkar himla trevliga. Det är verkligen häftigt att träna och få chansen att komma med i landslaget (u16). Nästa läger är den 1 juli men jag ska absolut inte ligga på sofflocket tills dess. Nu har tränarna tvingat oss till två dagars vila och återhämtning efter lägret. Men efter det får man träna och då blir det träning varje dag till två dagar innan nästa läger. Denna sommaren kan bli riktigt händelserik. Jag ska göra allt för att komma med i U16 landslaget och då åka iväg och spela OS i Finland i mitten av juli och sedan efter det EM i Italien. Vilka chanser, vilka upplevelser men för det så krävs det träning. Nu är jag vidare till detta lägret den 1 juli och efter det lägret så tar dem ut en trupp som ska få åka iväg och spela OS. Kan ni fatta OS, ungdoms OS. Bara grejen med att få gå in på rad med Sveriges flagg som en parad ( ni vet så som man gör på riktiga OS) känns osannolik. Eller att FIBA sponsrar varje spelare som ska vara med och spela OS med typ 20 olika grejer så kommer hemskickat som en stor julklapp till spelarna som ska spela OS. Att få spela OS (och EM) är verkligen något jag vill och jag ska ge allt nu för att få göra det.
Sådana här möjligheter får man verkligen inte ofta...

Idag blir det till att chilla och återhämta sig från lägret. Jag frossa i lite godsaker, pizza hade inte varit fel men får se hur det blir med den saken.
Internet är lite sisådär... funkar ibland. Jag befinner mig nämligen i min sommarstuga just nu.

hA DE BäsT!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jättekul det går så bra för dig! Vi är så stolta över dig, ska du veta!

Skönt du är tillbaks vid datorn. Tomt när du inte skriver. Kollar ju in här varje dag.

Nu håller vi som bäst på att packa för Ange som flyger till England i morgon.



Kolla in hennes blogg med webbkameran från Oxford city center dit hon ska gå och ställa sig och vinka till oss när hon är där!

www.angemix.blogg.se



ha de? Gla´mi´sommar!

Maggan Olga Ange och Adizz

2009-06-18 @ 17:25:24
URL: http://cats.blogg.se/
Postat av: evelina sundhall (var med på reginonslägrerna)

Oj gud var roligt för dig! Du öär sjukt duktig.. Kämpa på så kommer det gå as bra (: Lycka till. Kram<3

2009-06-18 @ 21:36:02
URL: http://evelinasundhall.devote.se
Postat av: Anna Pauli

SHIT! VAD ROLIGT :D:D:D:D:D:D:D Du får verkligen lycka till :D

Puss & Kram på dig ;) (K)

2009-06-18 @ 23:47:13
URL: http://withanna.devote.se
Postat av: STYLEMIND

SNYGG du är i håret!!!

grrr :)



kram kram!

2009-06-19 @ 01:32:52
URL: http://stylemind.blogg.se/
Postat av: frida

Så himla roligt för dig.

Lycka till paulina! =)<3

2009-06-19 @ 11:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0